Rehabilitációs Foglalkoztatás Támogatása
Hotline: +36 1 302 77 55
  • Rehabilitációs Foglalkoztatás
  • Rehabilitációs kártya
  • Problémák amire készüljön
  • Támogatás (RHBHR)

Rehabilitációs foglalkoztatás-támogatás

A folyamat kettős:
az egyik fele az adminisztráció, a megfelelő foglalkoztatási módszer kiválasztása, a normák képzése, a törvényi szabályozók ellenőrzése
a másik fele pedig mind az ép és a rehabos munkavállaló felkészítése a közös munkára, a súrlódások kezelése, és esetleg a HR-es kolléga továbbképzése (coaching)
Picture

Rehabilitációs foglalkoztatás adószintek

1. A cégben nincs RHB dolgozó, így megfizetik az adót.
2. A cégben van RHB-s dolgozó, és így nincs rehabilitációs hozzájárulási kötelezettség, de fizetik a dolgozó bérét és járulékait.
3. A cégben van RHB-s dolgozó, kiváltják a RHB kártyát, és így nincs rehabilitációs hozzájárulási kötelezttség, és a dolgozó bére utáni járulékokat sem kell megfizetni.

A további szint az akreditáció, de e pillanatban ez befagyasztva várja az új törvényt. Önnek a 3. szintig érdemes gondolkodnia.
Picture

Rehabilitációs foglalkoztatás folyamata

Picture
0. lépés
Munkakörnyezet vizsgálata, munkahelyi vezetőkkel egyeztetés
RHB munkalehetőségek vizsgálata (környezet + feladat)
1. lépés
Okiratok ellenőrzése, törvényi megfelelés
2. lépés
Személyes kapcsolatfelvétel (RHBmv)
Munkaterületre alkalmazás (pályaorientáció)
RHBmv felkészítés
- munkafolyamatokra (csoportos)
- munkavégzés feltételeire (egyéni)
3. lépés
Munkaszervezeti felkészítés a RHBmv fogadására
Csoportos tréning az alkalmazottaknak, vezetőknek
Bevezetés a munkahelyre (1/2 hetes RHBHR támogató jelenlét)
4. lépés
Folyamatos kontroll, mediáció problémás esetekben
Kijelölt vezetõvel/vezetőkkel napi kapcsolattartás (hotline) 

RHB HR költségek és megtakarítások

Picture
Példa: Ha Önnek egy 100 főt foglalkoztató vállalata van, akkor 5 fő megváltozott munkaképességű dolgozót kell alkalmaznia vagy befizeti a kb. 5.000.000 Ft / év rehabilitációs hozzájárulást.
Ha velünk dolgozik, akkor az éves 1,5 MFt-ért megkapja az itt felsorolt munkafolyamatot, így pedig 70%-át takarítja meg az eredetileg fizetendő adónak.

A szolgáltatási díjaink és a munkafolyamat részleteit személyes egyeztetésen örömmel megmutatjuk Önnek.

Kapcsolatfelvétel - ajánlatkérés


Elérhetőségek

HABILITÁS Szociális Szolgáltató Kft.

Székhely: 1136 Budapest, Hegedűs GY. u. 40.
Iroda: 1064 Budapest, Vörösmarty u. 40.
Telefon: +36 1 302 77 55
E-mail: [email protected]

Kapcsolattartó: Tóth Mihály
Mentálhigiénés tanácsadó:
Tóth László (dipl. szociális munkás, szociálpolitikus)
Adminisztrációs tanácsadó:
Tóthné Székely Éva (közgazdász, gyógypedagógus)

Nagyobb térképre váltás

    Adja meg adatait, kérjen ajánlatot:

    Adja meg a cég székhelyét és a munkavégzéssel kapcsolatos telephelyeket.
Kérem az ajánlatot

Adatvédelem

Adatait zártan kezeljük, NAIH nyilvántartási számunk:
Picture
Powered by Create your own unique website with customizable templates.